10 Temmuz 2012 Salı

                                      YAK IŞIKLARI



           Yeni bir hayat diye başladım ama bilmiyorum, eskilerinden çabuk sıyrılabilen bir adam değilim aslında. Yeni bir işe başladım, hatta iki işe birden ,bir yandan çok sıcakkanlı ve benim hayatımda önemli yerleri olan Osman Bey ve Serpil Hanımın yanında Muhasebe öğreniyorum bir yandan da bir prodüksiyon şirketindeyim. İkisi de bilmediğim alanlardı, yeni şeyler öğrenmek çok heyecanlandırdı beni, ancak en güzel olanı iki işimde de harika çalışma koşullarına sahip olmamdı. Ayrıca yeni bir sosyal platform için çalışmalarımı yürütüyorum, benim için de en önemli proje bu aslında, yenilikçi davranmak, bütünleştirici olabilmeyi başarabilmek, çokta hırslı ve yaratıcı bir ekiple çalışıyorum. Yakında heyecan verici projelerle karşınızda olacağız umarım.



          Eh bu kadar şeyin arasında tabi ki kendime de vakit ayırmak istiyorum , ama hayatımı düzene sokmak o kadar da kolay değil. Çevremde yorgunluğumu ,benim bitik hallerimi, güleryüzüyle karşılayan herkese çok teşekkür ediyorum.


          Bugünlerde birinden etkileniyor gibiyim,ama kendime güvenemiyorum.Evet kabul ediyorum bu biraz üzerimde baskı yaratıyor ancak en kısa sürede bu duygularımı onunla paylaşmak istiyorum.




           Bugün bir günlük gibi kullandım burayı farkındayım ama bahsetmem gereken bir şey daha var. Ailemi 3 aydır görmüyorum ve tüm yakınlarımı gerçekten çok özledim, özellikle 2 yaşındaki yeğenim YİĞİT'i. İnşallah en kısa sürede yanınızda olurum canım ailem. Dertlerimi dinleyen herkese teşekkür borçluyum. Allah sizi tatilsiz, yalnız ve ailesiz bırakmasın.










Bu ayın şarkısı Başıbozuktan Yak Işıkları
                               

                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder